Werken op afspraak

Om u beter en sneller te helpen, werken wij vanaf 2 september alleen nog op afspraak. Met een afspraak is de wachttijd kort en is er direct contact met de juiste persoon. Voor het ophalen van PMD-zakken en het afhalen van een eerder aangevraagd (reis)document of rijbewijs is geen afspraak nodig.

Regel het online

Voor veel dingen hoeft u helemaal niet langs te komen. Die kunt u ook direct online regelen. Bijvoorbeeld het doorgeven van een verhuizing, het aanvragen van een uittreksel of het melden van een kapotte lantaarnpaal of losliggende stoeptegel.

Afspraak maken

Voor het aanvragen van een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs moet u wel een afspraak maken. Dat kan tegenwoordig ook tijdens 2 avondopenstellingen tot 19.00 uur; in De Steeg op dinsdag en in Dieren op donderdag.

Spoedaanvraag

Heeft u met spoed een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs nodig? Bel dan (026) 49 76 911.

Sociaal Meldpunt

Ook het Sociaal Meldpunt werkt vanaf 2 september volledig op afspraak. Daar kunt u terecht met vragen over welzijn, zorg, wonen, werk en inkomen, opvoeden en opgroeien. Vaak bent u al geholpen met hulp in de buurt, zoals maatschappelijk werk, mantelzorg en vrijwillige thuishulp.

Open Huis De Bundel in Dieren

Zaterdag 7 september is er een feestelijk open huis van de vernieuwde Bundel in Dieren (Ericaplein 5). U bent daar tussen 10.00 en 16.00 uur van harte welkom.