Klacht over de gemeente

Vindt u dat wij u niet goed hebben behandeld? Bijvoorbeeld omdat u al weken probeert contact te krijgen, maar de persoon die u nodig heeft maar niet terugbelt? Of is een medewerker onbeleefd tegen u geweest? Dat zijn vervelende zaken die wij graag met u oplossen. U kunt daarom een klacht indienen. Dient u een klacht bij ons in, dan wordt deze verwerkt door onze klachtencoördinator.

Klacht indienen

U kunt een brief met uw klacht sturen naar:

Gemeente Rheden
t.a.v. de klachtencoördinator
Postbus 9110
6994 ZJ De Steeg
 

Wanneer u een klacht aan ons doorgeeft, probeer dan de klacht duidelijk te omschrijven. Vermeld uw naam, adres en onderteken de brief met datum en uw handtekening. Uw schriftelijke klacht moeten wij binnen 6 weken afhandelen. Lukt dat niet, dan kunnen we dit met 4 weken verlengen, daarover krijgt u van ons bericht. U kunt uw klacht tevens online indienen:

Klacht over de gemeente indienen

Melding of klacht openbare ruimte

Is er iets mis in de openbare ruimte? Denk aan een verkeerslicht dat is uitgevallen, de schommel in een openbare speeltuin is kapot of het hoofdriool zit verstopt. Geef het op via de pagina 'Melding doen'.

Vragen over een klachtenprocedure?

Heeft u vragen over de klachtenprocedure van onze gemeente, neemt u dan contact op met onze klachtencoördinator.

Klacht indienen bij de Ombudscommissie Rheden

Voordat u een klacht kunt melden aan de ombudscommissie, moet u de klacht eerst indienen bij de gemeente. Heeft u dit gedaan en bent u ontevreden met de manier waarop wij uw klacht hebben afgehandeld, dan kunt u de klacht indienen bij de Ombudscommissie Rheden.