• Ik buurt mee! waardecheque iets vertraagd

18 maart 2024

Helaas zijn de waardecheques iets verlaat. Vanaf dinsdag 19 maart kan je nieuwe Ik buurt mee! waardecheques op de mat vallen. De ronde loopt tot en met 28 april 2024. In deze 6 weken kun je de cheque direct doneren of activeren.

• College komt buurten

13 maart 2024

Het college van burgemeester en wethouders wil graag op een ongedwongen manier in contact blijven. Daarom gaan de collegeleden ook dit jaar weer buurten in alle dorpen.

• Gratis compost op zaterdag 23 maart

12 maart 2024

Op zaterdag 23 maart kunt u tussen 10.00 - 12.00 uur op 2 locaties in onze gemeente gratis compost ophalen. Met deze actie willen we u bedanken voor uw inspanning om groente-, fruit- en tuinafval (GFT) gescheiden aan te leveren.

• Landelijk Noodfonds Energie

08 februari 2024

Huishoudens met een lager inkomen en een hoge energierekening kunnen, aanvullend op de energietoeslag, ook terecht bij het Landelijke Noodfonds Energie. Het Noodfonds ondersteunt mensen met een hoge energierekening. Ook inwoners die eerder niet in aanmerking kwamen, kunnen nu soms wel terecht. Het Noodfonds verrekent haar bijdrage direct met de energieleverancier. Aanvragen kan tot en met 30 maart 2024.