Home / Inwoners / Paspoort, rijbewijs, uittreksels / Bewijs van garantstelling en legalisatie handtekening
Een bewijs van garantstelling kunt u aanvragen om 2 redenen:
Voor een garantstelling vult u het formulier Bewijs van garantstelling en/of particuliere logiesverstrekking in. Met het ondertekende formulier komt u bij ons langs, wij legaliseren uw handtekening door een stempel op het formulier te zetten. Daarna stuurt u zelf het formulier naar uw gast in het buitenland. Zij hebben het formulier nodig voor hun visumaanvraag.
Aan het bewijs van garantstelling zijn geen kosten verbonden. Voorwaarde is wel dat uw handtekening op het document wordt gelegaliseerd. Daar zijn wel kosten aanverbonden.
Voor het aanvragen van een bewijs van garantstelling, maakt u een afspraak.
Het legaliseren van een handtekening doen wij door een stempel te zetten op het document waarop u een gelegaliseerde handtekening nodig heeft.
Het legaliseren van een handtekening kost € 12,20
U betaalt de kosten direct bij het legaliseren van de handtekening. Liefst met pin, maar contant mag ook.
Voor het legaliseren van een handtekening, maakt u een afspraak.
Gemeentehuis De Steeg
Hoofdstraat 3
6994 AB De Steeg
Openingstijden
(026) 49 76 911
Van maandag t/m vrijdag
van 8.30 tot 12.30 uur.
Volg ons